فرقی نمیکند که هدف اولیه موسسان استارتاپ چیست، اینکه رویای بزرگی همچون تغییر دنیا را در سر دارند
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
خدمات ما را بررسی کنید
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مزایای ما را بررسی کنید
قیمت های ما را بررسی کنید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اگر بینش شما به این شکل است که با راهاندازی استارتاپ یک تیر در تاریکی میاندازید و ممکن است حسابی غوغا کند سخت در اشتباه هستید. باید کاملا بازار را بررسی کنید و پس از پیدا کردن مشکل و یا راه حلی که مشتریان به آن نیاز داشته باشند کار خود را شروع کنید.
هر شرکتی برای شروع و رشد به بودجه و پول نیاز دارد. مهم است که بررسی کنید نیاز اولیه شما چقدر است و سعی کنید کاملا بهینه و ضروری هزینه کنید. برای شروع میتوانید از صندوقها و افراد سرمایهگذار استفاده کنید. اما در ادامه در بلند مدت باید شرکت شما سودمند باشد و نمیتوان مدام وابسته به منابع مالی خارج از شرکت باشید. استراتژی و بازار خود را بررسی کنید تا به سوددهی برسید.
باید از خودتان بپرسید که آیا قادر به اجرای موارد عملیاتی شرکت هستید یا خیر. مهارتهای مدیریتی و سازمانی و کارآفرینی لازم را باید دارا باشید و اگر این چنین نیست با شرکت در کلاس آموزشی و همایش و سمینارهای مرتبط، آگاهی خود را در این موارد افزایش دهید.
اهداف شخصی و مالی تاثیر زیادی در استراتژی مالی و عملیاتی شرکت شما خواهد داشت. منابع درآمدی و نقشه راه محصول و تیم و تعداد کارمندان با توجه به این اهداف تعیین خواهد شد. باید بررسی کنید که شرکت خود را در ۵ تا ۱۰ سال آینده کجا خواهید دید؟
یکی از مهمترین تصمیمات در هنگام راهاندازی استارتاپ همین مورد است. این انتخاب به مسایل مالیاتی و میزان ریسک شما بستگی دارد. آیا میخواهید شرکت شما انفرادی، تضامنی، مسئولیت محدود یا شراکتی باشد؟
کمک نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید
بولوارخیام، نبش خیام 8، پ 12
09384356731
negarsamiei45@gmail.com