دوره حضوری آموزش مهارتهای منشی و مسئول دفتر حرفه ای

یکی از جایگاه های شغلی پر متقاضی در جوامع مختلف، منشی یا مسئول دفتری است که طیف گسترده ای در این سمت مشغول فعالیت هستند اما در بسیاری مواقع بدلیل عدم اطلاع کافی از شرح وظایف و عدم تسلط بر کار، ادامه همکاری قطع می شود. ما اطمنان میدهیم این دوره اغلب چالش های منشی  و مسئول دفتر را حل خواهد کرد.

دوره حضوری مهارت های منشی و مسئول دفتر حرفه ای

عناوین سرفصل دوره

مقایسه کلاس خصوصی با گروهی

جواد عباس پور
جواد عباس پور

کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار
کارشناس مهندسی نرم افزار
(رزومه مدرس)

جزئیات دوره

برخی مزایای دوره

پرسش و پاسخ در هر جلسه

در هر جلسه تایمی در انتهای کلاس در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز دانشجویان سوالات خود را مطرح کنند.

تمرین عملی در هر جلسه

در ابتدای دوره برای افراد پروژه های ساده تعریف خواهد شد تا در هر جلسه آموزش های خود را بر روی پروژه تکمیل نمایند.

دسترسی به منابع مورد نیاز

منابع، ابزار و امکاناتی که فرد در طول دوره یا بعد از آن نیاز خواهد داشت بصورت رایگان در اختیارش قرار میگیرد.

سرفصل دروس دوره آموزشی

1

کار با ویندوز و رفع مشکلات آن

کار با ویندوز، کنترل پنل، فایل، فولدر، اشتراک گزاری، نصب نرم افزارها، حذف نرم افزارها، آنتی ویروس، مشکلات شبکه، مشکلات پرینت، مشکلات اشتراک گذاری و …

2

مدیریت و برنامه ریزی در امور دفتری

تکنیک های مدیریت کارآمد، اصول برنامه ریزی اداری، تعیین زمان بندی و پیگیری امور، ابزارهای ساده و کارآمد مدیریت دفتر برای موبایل و کامپیوتر، نظام آراستگی در دفتر و …

3

ثبت و حساب و کتاب با نرم افزار اکسل

آشنایی با نرم افزار اکسل و کاربردهای ساده و سریع آن، برنامه ریزی ساده با اکسل، طراحی حسابداری ساده با اکسل، فرم و چارت در اکسل، ثبت امور روزانه در اکسل و …

4

تایپ سریع در 5 دقیقه و تبدیل عکس به متن

آشنایی با نرم افزار تایپ، تایپ سریع با هوش مصنوعی گوگل، تایپ سریع با نرم افزارهای رایگان موبایل، تبدیل متون تصویری یا پی دی اف به متن قابل ویرایش و … 

5

آموزش ساده و کاربردی نرم افزار ورد

آشنایی با نرم افزار ورد، آشنایی با ابزارهای مهم نرم افزار پاور پوینت، طراحی پاورپوینت در کمترین زمان ممکن، صفحه آرایی و تنظیم نامه – جزوه – کتاب – کاتالوگ و …

6

آموزش ساده و کاربردی نرم افزار پاور پوینت

آشنایی با نرم افزار ورد، آشنایی با ابزارهای مهم نرم افزار پاور پوینت، طراحی پاورپوینت در کمترین زمان ممکن، صفحه آرایی و تنظیم نامه – جزوه – کتاب – کاتالوگ و …

7

مدیریت ساده و سریع سایت، ایمیل و جستجوی اینترنتی

آشنایی با ساده ترین روش مدیریت سایت یا فروشگاه اینترنتی، آشنایی با انواع ایمیلها و امنیت آنها، آشنایی با روشهای ذخیره سازی اطلاعات، تکنیکهای جستجوی اینترنتی و …

8

نرم افزارهای ساده و سریع برای ویرایش عکس و فیلم

آشنایی ابتدایی با فتوشاپ و دو ابزار کاربردی آن، آشنایی با کیفیت های مختلف عکس و فیلم و فشرده سازی آنها، آشنایی با نرم افزار ساده و سریع ساخت کلیپ و …

ساعت و زمان برگزاری دوره

شروع دوره تاریخ شنبه 19 مهر 1401 ساعت 17 می باشد

در خصوص روزها و ساعات دوره در اولین جلسه مشورت و تصمیم گیری نهایی خواهد شد
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
این دوره شروع شده است

پرسش های پر تکرار

این دوره بسیار کامل و جامع طراحی شده و محتوای کاربردی برای همه دارد اما بیشتر مناسب افرادی است که اطلاعات کامپیوتری آنها پایین است، با ویندوز و نرم افزارهای آن میخواهند در زمان کوتاهی آشنا شوند، علم مدیریت را در یک جلسه یاد بگیرند، یک حسابداری ساده بیاموزند، پیج اینستاگرام کاری راه بیاندازند، منابع مورد نیاز در اینترنت را سریع بیابند، با تکنیک ها و ترفندهای جستجوی اینترنتی آشنا شوند، بدون استفاده از دست تایپ سریع انجام دهند، فن بیان خود را قوی کنند، در مقابل رفتارهای دیگران مناسب ترین برخورد را داشته باشند، بتوانند طراحی کنند و در نهایت یادگیری عمیق را درک کنند.

هزینه دوره 450 هزار تومان است که 12 جلسه رسمی و یک جلسه معرفی دارد و تخفیف هایی بدین شرح برای آن در نظر گرفته شده است : نفر اول ثبت نام کننده در دوره 10 درصد تخفیف – ثبت نام کننده ای که شما معرفی کنید 10 درصد تخفیف – حضور و شرکت فعال و مفید در تمامی جلسات 10 درصد . لازم به ذکر است دوره بصورت کلاس خصوصی نیز قابل ارائه به آن دسته از بزرگوارانی است که در ساعات کلاس عمومی امکان حضور ندارند.

شرکت در جلسه اول دوره رایگان است و جزو جلسات اصلی بحساب نمی آید بنابراین با ثبت نام و شرکت در اولین جلسه می توانید با نحوه تدریس، جزئیات دوره، نوع تمرین ها، کلاسداری، مکان دوره و مواردی از این قبیل آشنا شوید سپس در صورت تمایل در انتهای همان جلسه می توانید ثبت نام را کامل کنید و یا اینکه بدون پرداخت هزینه انصراف دهید.

در صورتیکه هزینه دوره را بصورت یکجا در ابتدای دوره پرداخت کنید مبلغ 10 درصد به آن تخفیف داده خواهد شد در غیر اینصورت 50 درصد از هزینه در ابتدای دوره و 50 درصد مابقی در جلسه دهم باید تسویه شود تا بتوانید از گواهی الکترونیک دوره و پنل امکانات بصورت دائمی استفاده نمایید.

هر فردی که متقاضی ثبت نام در دوره باشد می تواند بدون پرداخت هزینه فرم ثبت نام را تکمیل نماید و در اولین جلسه نیز بصورت رایگان شرکت کند و در پایان جلسه اول تصمیم بگیرد که شرکت در دوره برایش قطعی است یا خیر.

خیر، در حال حاضر صرفاً دوره بصورت حضوری برگزار می شود زیرا بدلیل مهارت محور بودن نیازمند حضور می باشد ولی احتمال اینکه در آینده بصورت غیر حضوری ارائه شود نیز وجود دارد اما تاریخ آن مشخص نیست.

مکان آموزش ها یک ساختمان مسکونی است که در طبقه همکف بعنوان دفتر کار اداری و کلاسها با امکانات ویدئو پرژکتور، صندلی، تخته وایت برد، لوازم اداری و اینترنت تجهیز شده است.

فرم ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات دانش محور
لطفا فرم مربوطه را طبق خواسته و نیاز دلخواه خودتان تکمیل نمایید